Γρήγορη Εύρεση
Εκκίνησης 125 racing. O Kόλλιας δείχνει να το έχει βρει για φέτος και κυρίως στο βρεγμένο…εγώ κοροιδεύω τους υπολοίπους στην γειτονιά λέγοντας πως ο αναβάτης αυτός έχει πέλματα από γάτα στα ποδιά γι’ αυτό βρίσκει πρόσφυση στα νερά. Ξεκαθαρίζει το λοιπόν σχετικά γρήγορα τους υπολοίπους κι οδηγεί συνετά αλλά ένα κλικ πιο γρήγορα από το πλήθος. Μένει μόνος πρώτος μέχρι την Κάρο Σημαία και πανηγυρίζει στο τέλος σαν το μικρό παιδί. Ο Σ.Σταυρουλάκης επιστρέφει στις πρώτες θέσεις κι έπειτα από πολύ όμορφη μάχη που κρατά τεντωμένα τα νεύρα των θεατών με τον Χ. Παντελεάκη ανεβαίνει δικαίως στην δεύτερη θέση του Πόντιουμ.
Οι κορυφαίοι τρεις της ημέρας για την ultra lightweight racing είναι οι: 1ος Γιάννης Κόλλιας 2ος Σ. Σταυρουλάκης και 3ος ο συμπαθέστατος στα δικά μου ματιά Χ. Παντελεάκης. Στις κερκίδες μετά την λήξη αρχίζει να εμφανίζεται το λαικό γνωμικό…”Τι είναι ο Γιάννος στα 125???”… “Άνεμος, ο Κόλλιας είναι Άνεμος”.
Έχω αρχίσει να πιστεύω κάπου εδώ πως η υπόθεσης τίτλος για το 92 έχει κριθεί. Η ιστορία θα ζηλέψει την χαρά μου. Αμέσως μετά τα χαμόγελα η ίδια θα κάνει στροφή 90 μοιρών και θα πάει το πράγμα άλλου.
5ος 6ος και 7ος γύρος. Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας.14 Ιουνίου/28 Ιουνίου/12 Ιουλίου Τρίπολη. Οι αναβάτες ζητούσαν περισσότερους αγώνες κατά την διεξαγωγή των πρωταθλημάτων και σχετικά κοντά σε ημερομηνίες, αυτό ήταν κάτι που γινόταν στο εξωτερικό και δούλευε σωστά. Οι οργανωτές του θεσμού το κάνουν πράξης κι έτσι έχομε 3 γύρους μέσα σε 2 μήνες. Τα δυο γκραν πρι διοργανώνει η λέσχη ΠΑΛΛΑΣ και τον τρίτο η ΕΛΠΑ. Συμπαθώ και τις 2 αλλά είναι λέσχες με αυτοκινητάδικο dna με ότι αυτό συνεπάγεται.
14 Ιουνίου – Τρίπολη. Στεγνός αγώνας. ΠΑΛΛΑΣ. Εκκίνησης 125 Racing. Έχουμε 15 συμμέτοχες με πάντρεμα μοτοσυκλετών Honda rs και νορμάλ aprilia στο grid. O Kόλλιας οδηγεί με ρυθμό και φαίνεται αποφασισμένος να τελειώσει το βαθμολογικό σαφάρι στην κατηγορία. Με τα ελαστικά να έρχονται σε θερμοκρασία βέλτιστης λειτουργίας ο ίδιος κάνει νέο ρεκόρ με (1:02:93). Όμως ένα γύρο μετά πέφτει άσχημα και τραυματίζεται. Οι υπόλοιποι αναβάτες οδηγούν με όρεξης και δίνουν δίκαιες μάχες ανά στροφή. Η Κάρο Σημαία πέφτει με νικητή τον 1ος. Σ.ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗ, 2ος. X. ΤΑΣΟΥΛΗΣ και 3ος Σ.ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ.
Κάπου εδώ τα πράγματα στραβώνουν για τον αγαπητό Γιάννο. Όμως η ιστορία θα δείξει πως δεν είναι αναβάτης μονάχα για τα εύκολα. Στα highlight της Κυριακής μαθαίνουμε από τα περιοδικά για τον εκπληκτικό χρόνο – νέο ρεκόρ του Μ. Εμμανουηλίδη στην κατηγορία των 250cc. O ίδιος γράφει το 1:00:03 που είναι διαστημικό για τις μέρες εκείνες.
Η φωτογραφία νούμερο 1 είναι από το μέλλον, 2014 χρονιά και μεικτό grid 250cc μαζί με 125 racing. Aπό τέρμα δεξιά έχουμε τους ‘’33’’ Βασίλη Στάμου, 250cc. ‘’73’’ Λάλος ο μικρός γιος του original Λάλου, 250cc. ‘’48’’ Kaνελλοπουλος με yamahaTZ 250cc. Eνώ αριστερά στο βάθος με το νούμερο ‘’19‘’ κι αποφασισμένος να περάσει μέσα από ιαπωνικές συμπληγάδες βρίσκεται ο Γιάννης Κόλλιας που δεν φθείρεται με τα χρόνια αλλά ωριμάζει σαν 5αστερο Μεταξά.
Φωτογραφία νούμερο 2, δικαίως έψαξα κι ευχαριστώ τον Βασίλη που με βοηθά να τις ξετρυπώσω, είναι ο κάτοχος του νέου ρεκόρ γύρου στην κατηγορία του Μ. Εμμανουηλίδης με Yamaha TZ 250cc.
Add your first comment to this post