Μία έντονη χρονιά για τον Ανέστη Ράδο, τόσο έντονη όσο και η Ιστορία του

Εκεί είδα να ανταμείβονται οι κόποι μου! Έτσι ήθελα έναν συντηρητικό και σταθερό τελευταίο αγώνα στις Σέρρες αλλά και ηθικά ήθελα ακόμη την κατάκτηση της Κάρο Σημαίας!

Μετά από 5 χρόνια αποχής και μπαίνοντας στο 2019 το μικρόβιο ξαναξύπνησε και πήρα την απόφαση να ξαναμπώ στους αγώνες σαν χόμπυ…Έτσι λοιπόν επέλεξα να τρέξω το Κύπελλο Mud Games που ήταν οι αγώνες πιο “Βόρεια”.

Μετά από αρκετές πτώσεις λόγω αποχής, και όχι καλής προετοιμασίας και με μια παλιά μοτοσυκλέτα του 09 καμία σχέση με τις σημερινές, 10 χρόνια μετά τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα περίμενα, δεν είχα ούτε την ευκαιρία να αλλάξω μοτοσυκλέτα, ούτε οι ώρες εργασίας μου μου επιτρέπουν να προπονηθώ κατάλληλα ώστε να είμαι ανταγωνιστικός με αποτέλεσμα να αποφασίσω να μην τρέξω στο Πρωτάθλημα Βορείου Ελλάδος που ήξερα ότι θα ξεκινήσει μετά το καλοκαίρι!!

Εκεί αρκετοί ήταν αυτοί που με κατέκριναν και με μείωσαν αρκετά…Εκεί έπρεπε να δω τα πράγματα διαφορετικά! Πείσμωσα λοιπόν και έχοντας τον χρόνο να προετοιμαστώ για τον 2ο αγώνα προπονήθηκα τα ΣΚ που είχα και πήγα στον επόμενο αγώνα αποφασισμένος και συγκεντρωμένος για το τι έπρεπε να κάνω.

Ανέστης Ράδος

Ενώ είχα πάρει την απόφαση μου και δεν είχα ξανά οδηγήσει από τον Απρίλιο που είχα τρέξει στον αγώνα της Άρτας, το καλοκαίρι και ενώ βρίσκομαι στις καλοκαιρινές μου διακοπές “χτυπάει” το τηλέφωνο μου από τον Θοδωρή και το κατάστημα Glykogiannis MotoParts και μου προτείνει να μου παραχωρήσει την προσωπική του μοτοσυκλέτα να συμμετάσχω στο πρωτάθλημα!

Η απάντηση μου ήταν αρνητική…Το συζήτησα με 2-3 ανθρώπους κοντινούς μου και ενώ επέμενε ο Θοδωρής και πίστευαν όλοι σε εμένα, με έπεισαν τελικά να τρέξω. Έτσι 1 εβδομάδα πριν τον αγώνα των Σερρών παίρνω την αργοπορημένη απόφαση να αγωνιστώ, κάνοντας μόνο 2 προπονήσεις! Πηγαίνω στον 1ο αγώνα Βορείου Ελλάδος στην Βισαλτια ορεξάτος και ανανεωμένος από μοτοσυκλέτα, κλίμα και διάθεση και κάνω έναν πολύ καλό χρόνο στα χρονομετρημένα με αποτέλεσμα να ενθουσιαστώ και να μην δώσω σημασία στο ότι είμαι απροπόνητος! Κερδίζοντας την εκκίνηση 3 γύρους αργότερα έρχεται μια άσχημη πτώση “κόβοντας τα φτερά μου”… Κάνοντας έναν πολύ κακό αγώνα φεύγω αρκετά απογοητευμένος, και σκεπτικός για το αν πήρα την σωστή απόφαση να τρέξω ή ήταν λάθος…

Εκεί αρκετοί ήταν αυτοί που με κατέκριναν και με μείωσαν αρκετά.. Εκεί έπρεπε να δω τα πράγματα διαφορετικά! Πείσμωσα λοιπόν και έχοντας τον χρόνο να προετοιμαστώ για τον 2ο αγώνα προπονήθηκα τα ΣΚ που είχα και πήγα στον επόμενο αγώνα αποφασισμένος και συγκεντρωμένος για το τι έπρεπε να κάνω! Εκεί ένα σκασμένο λάστιχο στα χρονομετρημένα ήρθε και φούντωσε το πείσμα μου! Τρέχοντας για όλα εγώ εντός και εκτός αγώνα με έκανε να πεισμώνω όλο και παραπάνω. Έτσι λοιπόν κέρδισα τα 2 σκέλη του αγώνα! Εκεί πίστεψα και εγώ στον εαυτό μου και κερδίζοντας τον επόμενο δύσκολο και λασπερό αγώνα στα Τρίκαλα φτάνουμε στον 4ο αγώνα στην Νέα Γωνία όπου έχω να οδηγήσω εκεί σχεδόν 10χρονια!!

Οι συναθλητές μου έχουν κάνει πολλές προπονήσεις εκεί και περιμένοντας αυτόν τον αγώνα ακουγόντουσαν διαφορά μειονεκτικά πράγματα, ακόμη μια φορά κάτι που με έκανε να πεισμώνω και να ανυπομονώ να τρέξουμε! Εκεί πηγαίνοντας πιο ορεξάτος από ποτέ κερδίζω ακόμη 2 πολύ ανταγωνιστικά σκέλη τα οποία με φέρνουν πρωτοπόρο στην βαθμολογία με διαφορά 13 βαθμών από τον 2ο.

Εκεί είδα να ανταμείβονται οι κόποι μου! Έτσι ήθελα έναν συντηρητικό και σταθερό τελευταίο αγώνα στις Σέρρες αλλά και ηθικά ήθελα ακόμη την κατάκτηση της Κάρο Σημαίας!! Έτσι μετά από ένα τρομερό 1ο σκέλος με μάχη σε όλη την διάρκεια του σκέλους και χάνοντας 2 φορές την πρωτοπορία κατάφερα να κερδίσω! Εκεί οι κόποι μου ανταμείφθηκαν και πλέον με ένοιαζε ο τερματισμός στο 2ο σκέλος και η κατάκτηση του Τίτλου μόνο… Κάνοντας ένα σκέλος απλής συμμετοχής στο 2ο ήρθε η κατάκτηση του φετινού τίτλου μετά από την πολύχρονη αποχή μου.

Ανέστης Ράδος

Μοίρασε το

Add your first comment to this post