Γρήγορη Εύρεση
Καλοκαίρι 1992, σκάει ο τζίτζικας στο Φάληρο όμως ο επόμενος αγώνας θα είναι πάλι βρόχινος! Ναι! Ο φόβος όλων των κατηγοριών για σκωτσέζικο ντουζ επιβεβαιώνεται κι έτσι η Τρίπολη, τέλος Ιουνίου 28, ανοίγει τις πόρτες της μέσα σε υγρό περιβάλλον έχοντας τον Κόλλια εκτός για τους επόμενους αγώνες ‘’τραυματισμός ‘’. Ο περσινός πρωταθλητής Σ. Σταυρουλάκης, κάνει ένα ντεμαραζ νικών και παίρνει τελικώς τον τίτλο στα 125 racing.
28 Ioυνίου Τρίπολη. ΠΑΛΛΑΣ. Βρόχινος αγώνας. 125cc racing. Με μυαλό και κεκτημένη ταχύτητα ο Σ. Σταυρουλάκης βάζει κεφάλι κάτω και οδηγεί ανάμεσα σε υγρό αλλά και μπαλώματα στεγνού ασφαλτοτάπητα τον αγώνα, μένει δε πρώτος ως την Κάρο Σημαία γράφοντας έτσι μια σημαντική νίκη. Ακριβώς πίσω από την ουρά του τερματίζει ο Α.Στάμου που είναι νέος, φέρελπις, γυμνασμένος κι έχει έναν αέρα ευρωπαϊκό αδερφάκι μου.. Κάνει το μυαλό μου να κουδουνίζει ακόμα και στα σήμερα σαν παρακολουθώ τον τρόπο που ανοίγει γκάζι στις εξόδους των στροφών. Τρίτος καλύτερος της ημέρας είναι με το σπαθί του ο Σ.Παπαγιάννης.
12 Ιουλίου. Τρίπολη. ΕΛΠΑ Στεγνός αγώνας. 125cc racing.
Mε τον Κόλλια ακόμα θεατή στην εξέδρα λόγο τραυμάτων, ο Σ. Σταυρουλάκης που δείχνει να έχει ‘’μυριστεί αίμα‘’ πετάγεται μπροστά και φαίνεται να κάνει αγώνα ‘’πάνω σε ράγες ‘’. Ο περσινός πρωταθλητής έχει ροή στην οδήγηση του χωρίς απότομα ‘’κλείσε-άνοιξε ‘’ στο χειριστήριο του γκαζιού. Με αυτή του την νίκη αρχίζει να γέρνει την βαθμολογική πλάστιγγα προς το μέρος του κι έτσι οι φίλοι του Κόλλια ‘’μαζί κι εγώ ‘’ καθόμαστε σε αναμμένα έμβολα.
Το πόντιουμ των νικητών της ημέρας έχει ως εξής: 1ος Σ. Σταυρουλάκης. 2ος Σ. Παπαγιάννης και τρίτος ο εξαιρετικός για φέτος καθώς αγωνίζεται παράλληλα και στην 125 normal κλάσης, ο Ευβοιώτης Α. Στάμου.
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας. 8ος Γύρος. 6 Σεπτεμβρίου 1992
Χαμόγελα και όρεξης επικρατεί στα παντοκς μετά την περίοδο της καλοκαιρινής ανάπαυλας. Ο κόσμος στις κερκίδες δεν είναι πολύς ‘’κάπου 1500’’. Το αεροδρόμιο ντύνεται και στολίζεται στα αγωνιστικά χρώματα αλλά δεν φέρει καμιά βελτίωσης ως προς την ασφάλεια και τις συνθήκες διεξαγωγής του επερχόμενου σιρκουι. Οι οδηγοί το βλέπουν και κάνουν καθυστέρηση διαμαρτυρίας «20 λεπττα» στην έναρξη του αγώνα. Τα δοκιμαστικά του Σαββάτου δε, φέρνουν άσχημα νέα καθώς, δέκα αγωνιζόμενοι πέφτουν στην Κ 11, από λάδια στην πιστά. Το περιοδικό 2 τροχοί αναφέρει καθαρά ότι το περιστατικό συμβαίνει επειδή οι κριτές άργησαν να βγάλουν προειδοποιητική σημαία στους επερχόμενους οδηγούς.
125cc racing. Εκκίνησης!
Φοβερή και τρομερή η εκκίνησης –πέταγμα του Γιάννη Τζωρτζόπουλου που σιγά-σιγά κτίζει τον μύθο του στην ελαφρά κατηγορία, μένει για αρκετή ώρα δεύτερος πίσω από τον αποφασισμένο για τίτλο Σ. Σταυρουλάκη ενώ τελικώς υποχωρεί μια θέσης και η κάρο σημαία τον βρίσκει στην τρίτη καλύτερη προσπάθεια της ημέρας. Ο Σ. Σταυρουλάκης ‘’rs Honda ‘’ κάνει την 5η συνεχόμενη νίκη και βρίσκεται σχεδόν αγκαλιά με το φετινό πρωτάθλημα. Ο ίδιος κάθισε από την αρχή ως το τέλος στην κεφαλή της κούρσας και με δικό του ταχύτερο γύρο ημέρας (1:03:57) δεν άφησε περιθώρια αμφισβήτησης. Την δεύτερη θέσης καταλαμβάνει δικαίως ο έμπειρος Χ.Τασούλης αφού οδήγησε γενναία και σκαρφάλωσε σιγά-σιγαί από την πέμπτη θέση της κατάταξης ως το βάθρο. Ο Γιάννης Κόλλιας επιστρέφει στο grid και τερματίζει προσεκτικά στην 6η θέσης. Φαίνεται καθαρά δε, πως ακόμα οδηγεί με πόνους μετά την τελευταία ατυχία κι έτσι θα χρειαστεί λίγο χρόνο ακόμα για να βρει τα πατήματα του. Οι τρεις καλύτεροι του αγώνα ήταν: 1ος Σ. Σταυρουλάκης. 2ος Χ. Τασούλης. 3ος Γ. Τζωρτζόπουλος. Όλοι τους με RS Honda 125cc
Highlights – 1992.
Ο κύριος Σάκης Σκούρτας λάμπει μέσα απ’ την απουσία του κάνοντας το πανελλήνιο πρωτάθλημα φτωχότερο. Εγώ προσωπικά δεν καίγομαι για τις βαριές κατηγορίες όμως πολλοί φίλοι τις παρακολουθούν με τρομερό ενδιαφέρον. Το αθλητικό πνεύμα-ήθος η φιλικότητα αλλά και η φυσική ταχύτητα του κυρίου Σάκη λείπουν πολύ από τον θεσμό
Ο ίδιος κάπoια στιγμή μέσα στο 2015 σε συνέντευξη θα δηλώσει πως το 91 ενώ είναι πρωταθλητής superbikes και δίχως πολύ ανταγωνισμό, πιάνει τους υπολοίπους αναβάτες της κατηγορίας και προτείνει να πουλήσουν τα εξωτικά και πανάκριβα μηχανάκια τους ‘’ Honda rc 30,,, ducati … κτλ ‘’ και να πάρουν νορμάλ 750cc, ώστε να δοθεί ευκαιρία και ελπίδα σε νέους αναβάτες να κερδίσουν και να γεμίσουν το grid της εκκίνησης. Οι συναθλητές του δεν συμφωνούν, ο Σκούρτας απογοητεύεται και αποσύρεται από το σπορ.
Ο κύριος Δ. Διατσίδης που είναι δημοσιογράφος –αγωνιζόμενος εκείνες τις μέρες έχει πετύχει εκτός άλλων ένα καταπληκτικό look στα μαλλιά! Εγώ τον κάνω κέφι και δηλώνω στα υπόλοιπα χαμίνια της παρέας μου ότι ‘’ ΝΑ ΡΕ ο Δημήτρης είναι ο Barry Sheene των φτωχών!! ‘’
Φωτογραφία 1. εκκίνηση 125 racing.
ΤΟΛΜΏ να ρισκάρω, το νούμερο ‘46’’ Χ. Tασουλης, και το 41 ‘’ Γιάννης Κόλλιας???.. το ‘’38’’ είναι Μπούστας. Με το νούμερο ‘’8’ Στροματιας αν βλέπετε άλλους παρακαλώ συμπληρώστε.
Φωτογραφία 2.
Οι Αμερικάνοι έχουν τον Gregory Peck για πρωταγωνιστή στις ταινίες τους. Εμείς έχουμε τον δικό μας Gregory τον Χρονόπουλο. Και για να μαθαίνουν κάτι οι νεότεροι αυτής της σχολής, τσεκάρετε λίγο το στροφόμετρο του μάστορα για να σημειώσουμε που πρέπει να βρίσκονται οι στροφές κινητήρα σε αυτές τις μοτοσυκλέτες …
Φωτογραφία 3.
Σάκης Σκούρτας στα τελευταία χρώματα του πόλεμου πριν την αποχώρηση του.
Add your first comment to this post