Οι Ιστορίες του Γιάννη Κόλλια μέσα από τα μάτια του Σταμάτη Σταμπέλου (4ο Μέρος)

Χάρτινοι Ήρωες, Γιάννης Κόλλιας (Μέρος 4ο) Δεύτερος και τρίτος αγώνας Αεροδρόμιο Τρίπολης . ΕΛΠΑ . 1992

Βροχερή συνέχεια, η δικιά μου παρέα στην γειτονιά, Παλαιό Φάληρο έχουμε γίνει ηλικιακά 15 χρονών πια, μοτοσυκλέτες επιτρέπεται να έχουμε μόνο στα χωριά μας, εγώ εδώ στην Κάρυστο κρατάω ήδη κλιπ ονς σε ένα NSR 80cc, ενώ μαζεύω λεφτάκια στην άκρη από χαρτζιλίκια και θερινά μεροκάματα στο συνεργείο του θείου για να χτυπήσω σύντομα ένα cr 125 89αρι σκύλο. Έχουμε ο καθένας μας τους αγαπημένους τους κι εδώ να γράψω ότι δεν υπάρχει σωστή η λάθος επιλογή. Στην εφηβεία μου διάλεξα μερικούς κι αυτό δεν άλλαξε με τα χρόνια. Βλέποντας το από τα σήμερα, της καρδιάς οι ‘’μεγάλοι ‘’ μου είναι, Γιάννης Κόλλιας, Γρηγόρης Χρονόπουλος, Γιάννης Τζωρτζόπουλος, Joey Dunlop, Robert Dunlop, Norick Abe.

2ος & 3oς Αγώνας Τρίπολη Απρίλιος & Μάϊος 1992. Και τα 2 γκραν πρι είναι για κακή τύχη των οδηγών βροχινά. Οι θεωρίες περί σωστής γόμας και τύπου ελαστικών είχαν πάλι την τιμητική τους, Επιλογές οι εξής. Σλικ ελαστικά, χαραγμένα Σλικ ελαστικά και τέλος νομίζω υπήρχε και η επιλογή σπορτ ελαστικών για χρήση δρόμου καθώς τα τελευταία ήταν ανεκτά καλά στο βρεγμένο, που όταν όμως στέγνωνε κατά την διάρκεια σκέλους δεν σε άφηναν απότομα χωρίς γόμα στο πέλμα λόγο υπερθέρμανσης, πράγμα που έβλεπες συχνά με την επιλογή των wet slicks αγωνιστικών βρόχινων δηλαδή .

Αν μου έλεγαν φεύγεις με διαστημόπλοιο και πάρε μαζί σου μόνο μια φώτο για να δείχνεις στους εξωγήινους τι είναι οι αγώνες αυτή θα έπαιρνα.

Σταμάτης Σταμπέλος

2000 θεατές στην Τρίπολη για να δουν το πρωτάθλημα και τα περιοδικά χωρίς να ξέρουν την εξέλιξη της ιστορίας του σπορ γράφουν για χλιαρή προσέλευσης. Rothmans και Marlboro είναι ακόμα μεγάλοι χορηγοί του θεσμού και τα τσιγαραδικα χρώματα ομορφαίνουν τα παντοκς λιγο πριν την εκκίνηση. Εκκίνηση 125 racing βρόχινος αγώνας. Ο Κόλλιας πετάγεται μπροστά οδηγεί σταθερά, με καθαρό μυαλό κι έχει αυτή την λίγο παραπάνω φυσική ταχύτητα. Συνεχίζοντας έτσι από τα μισά και μετά φτιάχνει μεγάλη διαφορά και παίρνει καρό και πρώτη θέσης χωρίς περαιτέρω δράματα. Δεύτερος αρχίζοντας σιγά σιγά να δείχνει τα δόντια του είναι ο Α. Στάμου, ενώ την τριάδα κλείνει ο Χ. Τασούλης. Όλοι τους με RS Honda 125cc . O περσινός πρωταθλητής Σ.Σταυρουλάκης έχει μια πτώση αλλά επιστέφει τσαλακωμένος στην πίστα και τερματίζει στην 7η θέση του σκέλους .

Ο Γιάννης φαίνεται κι εδώ αλλά και στον επόμενο αγώνα, έχει βρει το γλυκό set up που χρειάζεται και παράλληλα με το δικό του ταλέντο έρχεται όχι απλά πρώτος, αλλά αδιάφορος προς τους υπολοίπους που τον κυνηγούν όπως έγραψε τότε το περιοδικό 2 τροχοί στο ραπόρτο των αγώνων. Στα κουτσομπολιά έξω από τα πιτς πρώτο θέμα είναι η απουσία του κυρίου Σ.Σκούρτα από τον θεσμό, καθώς ακούγεται ότι ίσως τον κερδίσει το αγωνιστικό αυτοκίνητο στο μέλλον .

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ είναι από το μέλλον, κάπου 2008 μου είπε ο Στράτος, στροφές μετά την εκκίνηση με πρώτος νούμερο 56 Γρηγόρης Χρονόπουλος, πίσω του Στράτος Χρονόπουλος και τρίτος Γιάννης Κόλλιας. Από εκεί και μετά βγήκαν τα γιαταγάνια και τελικώς ο Στράτος θα πάρει καρό σημαία . Αν μου έλεγαν φεύγεις με διαστημόπλοιο και πάρε μαζί σου μόνο μια φώτο για να δείχνεις στους εξωγήινους τι είναι οι αγώνες αυτή θα έπαιρνα.

Σταμάτης Σταμπέλος

Μοίρασε το

Add your first comment to this post