Οι Ιστορίες του Γιάννη Κόλλια μέσα από τα μάτια του Σταμάτη Σταμπέλου (16ο Μέρος)

Xάρτινοι Ήρωες, Γιάννης Κόλλιας (Μέρος 16ο) Στα χασομέρια των αγώνων της Κυριακής 18/06/1995

Στα χασομέρια των αγώνων της Κυριακής 18- Ιουνίου -1995. Ακόμα ένα στενάχωρο σκηνικό, μετά το πέρας των αναμετρήσεων, τα μεγάφωνα ανακοινώνουν ξερά πως δεν θα υπάρξει απονομή κυπέλλων την ίδια μέρα. Οι καλύτεροι αναβάτες θα βραβευτούν σε δεύτερο χρόνο και τόπο, που στο μέλλον θα ανακοινωθεί. Πράξη που γεμίζει μια ακόμα φορά με δυσφορία τις ομάδες όλων των κατηγοριών.

Tο 1995 συνεχίζεται με αγώνες στην Τρίπολη φαντάζομαι αλλά δυστυχώς δεν μπορώ στα σήμερα να βρω στοιχειά η λεπτομέρειες για να τις βάλω στο χαρτί. Το μόνο που μπορούμε να κρατήσουμε είναι πως πηγαίνοντας στον τελευταίο γύρο 7ος και 8ος αγώνας, ο Κόλλιας έχει καλές εμφανίσεις με δυνατή συγκομιδή βαθμών. Έτσι είναι πρώτος στον βαθμολογικό πίνακα. Υπάρχει ένα μαξιλαράκι διαφοράς από τον δεύτερο ΑΡΓΥΡΉ ΣΤΑΜΟΥ.

Για μια ακόμη φορά λοιπόν, η αγάπη, το μεράκι να πω που φέρει ο κόσμος για το σπορ κερδίζει τις λακκούβες και τις κακές συνθήκες κι έτσι πάμε προς ολοταχώς για ένα δυνατό 2ημερο δράσης.

Σταμάτης Σταμπέλος

Τα νησιά μας εν καιρό πόλεμων αλλά και άλλων δύσκολων καταστάσεων έχουν γίνει φάροι ανάπτυξης και δυνάμεων στο παρελθόν. Αυτό ακριβώς στα πλαίσια του πανελληνίου πρωταθλήματος θα συμβεί ξανά στην Ρόδο τον Νοέμβριο του 1995. Μπορεί η λύσης αγώνα στο παλιό αεροδρόμιο να θεωρηθεί βήμα προς τα πίσω όμως είναι τέτοια η κατάστασης του σπορ που κατ’ εμέ, αυτή η διπλή αναμέτρηση στα Μαριτσα δίνει ελπίς και πνοή στον θεσμό.
Περιμένοντας μια καλή ζάρια. Αυτό ακριβώς νιώθουμε όσοι παρακολουθούμε την πορεία Κολλια, κι αυτό συμβαίνει για τον εξής λόγο. Όπως και στα σήμερα η συμμετοχή σε αγώνα σε κάποιο από τα νησιά μας φέρει υψηλό κόστος ‘’ ταξίδια – διαμονή ‘’ για τους αναβάτες κι έτσι ο αριθμός μοτοσυκλετών στο grid γενικώς θα πληγωθεί. Όμως η ολική απουσία της Yamaha από το γκραν πρι βάζει τον Γιάννη στην λίστα των απόντων. Μαζί με εμάς το λοιπόν περιμένει κι αυτός μια καλή ζάρια ώστε οι υπόλοιποι να μην καλύψουν την διάφορα στην βαθμολογία και πάρουν τον τίτλο στα 125 racing.

Ας το δούμε το πράγμα από την αρχή. Έχουνε περάσει πάνω από 5 χρόνια δίχως αγωνιστική κίνησης στα Μαριτσα ‘’ Ρόδος ‘’. Η ΠΑΛΛΑΣ ως διοργανωτής έχει δύσκολο έργο μπροστά, όμως τα καταφέρνει τελικά μια χαρά! Η τοπική κοινωνία επίσης αγκαλιάζει το γεγονός στηρίζοντας το μέσα από την τοπική λέσχη αλλά και από τους απλούς φιλάθλους της ταχύτητας. Στα καλά του ρεπορτάζ διαβάζω πως η ΔΑΝΕ ανακοινώνει πακέτα μειωμένων ταξιδιωτικών εισιτηρίων για τις ομάδες. Για μια ακόμη φορά λοιπόν, η αγάπη, το μεράκι να πω που φέρει ο κόσμος για το σπορ κερδίζει τις λακκούβες και τις κακές συνθήκες κι έτσι πάμε προς ολοταχώς για ένα δυνατό 2ημερο δράσης.

Συνεχίζεται,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Φώτο 1 : Aπό το 2017. Οι Μεγάλες σχόλες στα racing 125 — 250. Συνεχίζουν να μάχονται. Είναι ένας πόλεμος που κρατάει 10ετιες πολλές και μας κερνάει μεγάλες συγκινήσεις. Αριστερά Γιάννης Κόλλιας. ‘’Honda 125cc’’. Δεξιά ‘’Βασίλης Στάμου‘’ Yamaha TZ 250CC.
Φώτο 2 : Πρωταθλητής Ελλάδος 2009. 125 racing Στράτος Χρονόπουλος.

Σταμάτης Σταμπέλος

Γιάννης Κόλλιας, Βασίλης Στάμου
Στράτος Χρονόπουλος


Μοίρασε το

Add your first comment to this post