Ο Χρήστος Βασιλειάδης μοιράζεται τα πάθη του μέσα από αυτή την Ιστορία.

...και θυμάμαι τα λόγια του Γιάννη Χριστόπουλου απο την Yamaha ότι "και εξωγήινοι να έρθουν να τρέξουν δεν τον περνάνε "

Το 1988 διάβαζα στα περιοδικά MX USA ότι πολλοί αναβάτες του MX έκαναν προπόνηση με όρθιο Jet ski ανεβάζοντας το επίπεδο τους το καλοκαίρι μη χάνοντας φυσικά την ευκαιρία να βελτιώσουν τις τεχνικές στα κύματα. Έτσι αποφάσισα και εγώ να πάρω ένα Jet ski όρθιο και να ξεκινήσω την δική μου προσπάθεια. Στην πρώτη επαφή χόρτασα τούμπες και μέσα σε πέντε λεπτά πέθανα από την κούραση. Σε ένα μονόλογο που είχα με τον εαυτό μου, είπα “αυτή είναι προπόνηση.” Και χωρίς να φανώ υπερβολικός οι ώρες προπόνησης στο νερό με το ατίθασο jet με βοήθησαν κιόλας να πάρω το Πρωτάθλημα ΜΧ το 1988. Από τότε δεν σταμάτησα την ενασχόλησή μου και με αυτό. Το 1990 έτυχε να περνάω από το Εδέμ στο Παλαιό Φάληρο και είδα Αγώνα σκαφών.

Μετά τον Αγώνα ήρθαν κάποιοι καλοί αναβάτες να δουν τι έχω φτιάξει στο Jet και τους είπα “Δεν είναι αυτό που έχω φτιάξει το θέμα αλλά η προπόνηση που έχω ρίξει στα κύματα”. Γενικά από τότε μέχρι και σήμερα δεν έχω σταματήσει τους Αγώνες με τα Jet ski.

Χρήστος Βασιλειάδης

Στην όλη διοργάνωση είχαν και ένα σκέλος με Αγώνα Jet ski. Αυτό το σκέλος ήταν η αφορμή να μπω σιγά σιγά στο χώρο τους. Αυτό που με τράβηξε πιο πολύ ήταν ότι είχε μικρότερο ποσοστό ατυχήματος. Αποφάσισα να μπω ενεργά στα Πρωταθλήματα τρέχοντας δύο κατηγορίες όρθια και καθιστά Jet. Μόλις τελείωνε η μία κατηγορία μετά από δέκα λεπτά έτρεχα στην άλλη. Ο πιο συναρπαστικός Αγώνας ήταν το 1994. Σε κάποια φάση στη διάρκεια του Αγώνα μετά τον δεύτερο γύρο βγήκε κόκκινη σημαία, εκεί μειώνεις ταχύτητα και βγαίνεις έξω. Το άσχημο συμβάν όμως ήρθε όταν ένας αναβάτης δεν είδε την κόκκινη σημαία, δεν έκοψε ταχύτητα και καρφώθηκε πάνω μου με αποτέλεσμα να βρεθώ με ένα κάταγμα στο πόδι. Ο Αγώνας αναβλήθηκε.

Η οργανωτική επιτροπή αποφάσισε να τον κάνει την επόμενη Κυριακή με το σκεπτικό ότι δεν θα μπορέσω να τρέξω χάνοντας έτσι το Πρωτάθλημα με την KAWASAKI HELLAS, ενώ το διεκδικούμε η YAMAHA HELLAS. Όλο αυτό με εκνεύρισε και αποφάσισα να πάω στο ΚΑΤ όπου και βρήκα τον κ. Πλατή, να είναι καλά εκεί που είναι και μου έβγαλε τον γύψο και μου έβαλε στην θέση του έναν ειδικό αδιάβροχο πλαστικό φουσκωτό νάρθηκα. Ήξερε ότι δεν υπήρχε περίπτωση να μην βρεθώ στον Αγώνα και πολύ απλά βγαίνοντας από το ιατρείο του μου είπε “είσαι απλά πολύ τρελός”. Και εγώ φυσικά πήγα στον Αγώνα και μάλιστα πήρα και την πρώτη θέση και το Πρωτάθλημα. Αυτό που θυμάμαι είναι τα λόγια του Γιάννη Χριστόπουλου από την Yamaha ότι “και εξωγήινοι να έρθουν να τρέξουν δεν τον περνάνε”.

Το 1996 πήγα στο Πανευρωπαϊκό στην Ιταλία στην κατηγορία με καθιστά jet. Το Σάββατο με 38 αναβάτες πήρα την δεύτερη θέση κάτι το οποίο δεν το πίστευα ούτε εγώ. Μετά τον Αγώνα ήρθαν κάποιοι καλοί αναβάτες να δουν τι έχω φτιάξει στο Jet και τους είπα “Δεν είναι αυτό που έχω φτιάξει το θέμα αλλά η προπόνηση που έχω ρίξει στα κύματα”. Γενικά από τότε μέχρι και σήμερα δεν έχω σταματήσει τους Αγώνες με τα Jet ski. Αρκετά χρόνια οι Αγώνες ήταν ανά την Ελλάδα σε διάφορα μέρη με πληρωμένα τα ξενοδοχεία και τα πλοία όταν πηγαίναμε σε νησιά. Κρήτη, Ρόδο, Κάλυμνο, Κω, Κέρκυρα, Μύκονο, Λέσβο, Άνδρο. Ήταν τέλεια. Τώρα έχουμε φτιάξει ένα turbo Jet 450+hp 90mph και αναμένουμε εάν γίνουν οι Αγώνες λόγω του covid. Το 2009 είχαμε μια συμφωνία με την Yamaha με την βοήθεια του Γιάννη Χριστόπουλου και έτρεξα σε δύο κατηγορίες stock και racing πήρα στα τρία χρόνια πέντε Πρωταθλήματα τρία στην RACING και δυο στην STOCK από τότε τρέχω μόνο με Υamaha.

Χρήστος Βασιλειάδης

Μοίρασε το

Add your first comment to this post