Μια ιδιαίτερη πορεία για τον Νίκο Σίψα και ένα κομμάτι της Ιστορίας του θα μας κάνει παρέα.

...απέχω έως το 2003 αλλά η αγάπη μου για τους Αγώνες ταχύτητας εξακολουθεί να είναι μεγάλη. Η αδρεναλίνη φτάνει στα ύψη μόνο με τη σκέψη.

Η δική μου Ιστορία έχει την αρχή της στα 10 μου χρόνια. Τότε που όλα τα παιδιά έπαιζαν με τα ποδήλατα εγώ αγόρασα το πρώτο μου μηχανάκι. Ένα αυτόματο και αυτό ήταν μόνο η αρχή. Σε ηλικία μόλις 14 χρόνων αγοράζω την πρώτη μου μηχανή ένα HONDA 750 Four. Το μικρόβιο της ταχύτητας είχε ήδη αρχίσει να κυλάει στις φλέβες μου. Δούλευα σε συνεργείο μοτοσυκλετών και πολλές φορές έτυχε να παρακολουθήσω Αγώνες Motocross αλλά ποτέ δεν εκδήλωσα το ενδιαφέρον να συμμετάσχω.

Το μυαλό μου ήταν κολλημένο στην κατάκτηση της πρώτης θέσης του τερματισμού και όλες μου οι αισθήσεις δουλεύανε στο 100% με αποτέλεσμα να έρθει η προσπέραση μου στην τελευταία στροφή πριν τον τερματισμό.

Νίκος Σίψας

Οι Αγώνες ταχύτητας είχαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για μένα. Έτσι λοιπόν το 1990 δηλώνω για πρώτη φορά συμμετοχή και ο πρώτος μου Αγώνας είναι στη Τρίπολη. Έπρεπε να συμμετάσχω με μια μοτοσυκλέτα 125cc για πρώτη φορά οπότε επέλεξα μια HONDA NSF 125 για δύο συνεχείς Αγώνες. Στη συνέχεια της ίδιας χρονιάς αγωνίζομαι με μια KAWASAKI KR-250S και με καλύτερη θέση τερματισμού την 9η. Το 1991 δηλώνω συμμετοχή με μια KAWASAKI ZXR 750 στην κατηγορία των Super bike και με καλύτερη θέση τερματισμού 8ος. Το 1992 συμμετάσχω στην κατηγορία super sport 600 με μια SUZUKI GSX-R 600 αλλά κατόπιν ενστάσεων που δέχτηκα συνέχισα με μια HONDA CBR 600 και με καλύτερη θέση τερματισμού την 3η. Το 1993 με το NIKOLAOY RACING TEAM KAWASAKI στην κατηγορία Super bike αγωνίζομαι με μια KAWASAKI ZXR 750J και έχω καλύτερη θέση τερματισμού 4ος.

Το 1994 δηλώνω συμμετοχή στους Αγώνες που διεξάγονται στο Mugello και αγωνίζομαι στον πρώτο Αγώνα με μια KAWASAKI ZXR 750K και στον δεύτερο με μια HONDA CBR 600 και έχω καλύτερη θέση τερματισμού 2ος. Και η πορεία συνεχίζεται ξανά με το NIKOLAOY RACING TEAM -PIRELLI το 1995 να αγωνίζομαι με μια HONDA CBR 600 όπου τερματίζω 1ος και στους 6 Αγώνες με τους ταχύτερους χρόνους και παίρνω το πρώτο μου Πρωτάθλημα. Το 1996 συνεχίζω με την ίδια ομάδα, συμμετέχω με μια BIMOTA YB 9SR και τερματίζω 1ος στους 6 από τους 8 Αγώνες και παίρνω για δεύτερη συνεχή χρονιά το Πρωτάθλημα. Στη συνέχεια το 1997 και με το ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ TEAM αγωνίζομαι με μια HONDA CBR 600 και παίρνω την 5η θέση στο Πρωτάθλημα. Το 1998 με το TEAM ΑΡΑΟΥΖΟΣ-ΤΣΑΡΜΠΟΠΟΥΛΟΣ συμμετέχω με μια DUCATI CORSE 748 με καλύτερες θέσεις μια 2η και μια 1η και τερματίζω 8ος στο Πρωτάθλημα. Συμμετέχοντες στους 4 από τους 8 Αγώνες

Απέχω έως το 2003 αλλά η αγάπη μου για τους Αγώνες ταχύτητας εξακολουθεί να είναι μεγάλη. Η αδρεναλίνη φτάνει στα ύψη μόνο με τη σκέψη. Το 2003 λοιπόν και με το ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ RACING TEAM-CASTROL επιστρέφω και πάλι στις πίστες και αγωνίζομαι με μια YAMAHA YZF-R1 1000. Επόμενη μοτοσυκλέτα ένα DUCATI 999 και η καριέρα τελειώνει το 2006 με την 8η θέση. Και μέσα σε όλα αυτά θέλω να αναφέρω και μια ξεχωριστή Ιστορία από αυτά τα αγαπημένα και αξέχαστα χρόνια της Αγωνιστικής μου πορείας.

1996 με την ομάδα του NIKOLAOY RACING TEAM -PIRELLI και μια μοτοσυκλέτα BIMOTA YB 9SR. Στον πρώτο Αγώνα του Πρωταθλήματος μένουμε από κινητήρα στην μοτοσυκλέτα και αγωνίζομαι με μια νορμάλ μοτοσυκλέτα και τερματίζω 5ος. Στον επόμενο Αγώνα ο οποίος ήταν διπλός στη Ρόδο στην προσπάθεια της κατάκτησης της πρώτης θέσης, είχα μια επαφή και πτώση και εγκατέλειψα. 3ος Αγώνας του Πρωταθλήματος για την κατάκτηση του τίτλου λόγω βαθμολογίας οι επόμενοι τερματισμοί θα έπρεπε να είναι η πρώτη θέση . Η μοτοσυκλέτα για κάποιο λόγο δεν ξεκινούσε στην εκκίνηση και βρισκόμουν πάντα στη δέκατη θέση. Τρεις γύρους πριν το τέλος είμαι 3ος και απομένει ένας γύρος πριν το τέλος, είμαι δεύτερος με πρώτο το Σπύρο Μαυρόπουλο ένα πολύ γρήγορο οδηγό από την Ρόδο. Το μυαλό μου ήταν κολλημένο στην κατάκτηση της πρώτης θέσης του τερματισμού και όλες μου οι αισθήσεις δουλεύανε στο 100% με αποτέλεσμα να έρθει η προσπέραση μου στην τελευταία στροφή πριν τον τερματισμό. Ήταν ένας από τους καλύτερους τερματισμούς.

Νίκος Σίψας.

Μοίρασε το

Add your first comment to this post